آموزش تصویری طرز تهیه پیتزا نودل

نودل و پیتزا هر دو در زمره خوشمزه ترین غذاها قرار دارند که هر کسی عاشق آنهاست. حال این دو را با هم ترکیب کرده و یک پیتزا نودل خوش طعم و عالی درست کنید.
نوداِلیت محصولی است که تنها در زمان ۳ دقیقه طبخ می شود و از این نظر از تمامی محصولات سریع پز یا فست فود جلوتر است. حتی سریعتر از سفارش دادن یک غذای فست فودی! همچنین سالم بودن بودن نودالیت در مقایسه با انواع فست فودها، مهمترین دلیل استقبال مردم از آن به شمار می رود. در واقع تهیه نودالیت با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای صنعتی باعث شده تا استقبال مردم به آن زیاد شود. از دیگر ویژگی های نوداِلیت ارزان بودن این محصول است به طوری که توانسته در زمان بسیار اندک جای خود را در سبد کالای خوراکی مردم باز کند.
همچنین متنوع بودن نوداِلیت نیز دلیلی دیگر بر همه گیر شدن این محصول بود. نوداِلیت یا همان ماکارونی فوری در ۸ طمع گوشت، مرغ، سبزیجات، قارچ، پیتزا، سس گوجه فرنگی تند، کاری و زعفران توانسته جوابگوی انواع ذائقه ها باشد ضمن این که با نوداِلیت می توان غذاهای متنوعی را به سرعت تهیه کرد.

مواد اولیه :

نوداِلیت با طعم گوشت :  ۱ عدد 
پنیر چدار :  ۵۰ گرم 
تخم مرغ :  ۱ عدد 
پنیر پیتزا :  ۵۰ گرم 
کوکتل :  ۳ عدد 
سس :  به مقدار لازم 
آویشن :  به مقدار لازم 
فلفل قرمز :  به مقدار لازم 

طرز تهیه : 

نودل را بدون ادویه می پزیم و وقتی نرم شد صبر میکنیم تا خنک شود سپس تخم مرغ، آویشن و فلفل قرمز را اضافه می کنیم و خوب مخلوط میکنیم داخل تابه نچسب کمی روغن می ریزیم و تابه را بر روی شعله ملایم میگذاریم و نودل را داخلش پهن میکنیم.

1

تا زمانی که نودل ها کمی پخته شود در حدی که انسجام پیدا کند آن را بر می گردانیم و روی نودل را کمی پنیر چدار رنده شده میریزیم.

2

سپس سس قرمز را اضافه میکنیم و بعد پنیر پیتزا را اضافه میکنیم.

3

کوکتل هارا به مدت ۲۰ دقیقه آب پز می کنیم و سپس برش می دهیم و بر روی نودل می چینیم.

4

بر روی نودل پنیر پیتزا میریزیم و درب تابه را می گذاریم و با حرارتی بسیار ملایم تا زمانی که پنیر ها آب شود طبخ می دهیم.

5

نوش جان 🙂

6

7

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *