آموزش تصویری طرز تهیه شیرینی رول سیب

در این پست میخواهیم طرز تهیه یک شیرینی خوش طعم و خوش عطر با عطر سیب و دارچین رو خدمت شما کاربران عزیز شیرینی کده آموزش بدم که میدونم اگه یک بار امتحانش کنید عطر و طعمش رو همیشه به خاطر خواهید داشت. پس با ما همراه باشید.

مواد اولیه :

سیب :  ۴ عدد 
کره :  ۲ قاشق غذا خوری 
دارچین :  ۱ قاشق چای خوری 
شکر قهوه ای :  ۱/۲ پیمانه 
نشاسته ذرت :  ۲ قاشق غذاخوری
خمیر هزار لایه :  ۱ بسته 
تخم مرغ :  ۱ عدد 
آب :  ۱ قاشق چای خوری 

1

طرز تهیه :

چهار سیب متوسط را پوست کنده و به صورت نگینی خورد می کنیم و همراه دو قاشق غذاخوری کره، ۱/۲ پیمانه شکر قهوه ای، یک قاشق چایی خوری وانیل، یک قاشق چایی خوری دارچین و دو قاشق غذا خوری نشاسته ذرت داخل یک تابه می ریزیم و ۵ دقیقه روی حرارت متوسط قرار می دهیم تا قوام بیاید.

2

سپس تابه را از روی شعله برداشته و صبر می کنیم تا مواد خنک شوند.

3

کمی آرد روی سطح مورد نظر می ریزیم و به آرامی خمیر هزار لایه را باز می می کنیم و به وسیله ی وردنه سطح آن را صاف می کنیم و به صورت مربع برش میزنیم.

4

5

یک قاشق روی هر خمیر از سیب های آماده شده قرار می دهیم و خمیر را روی آن بر می گردانیم، به وسیله ی چنگال دور خمیر را بهم متصل می کنیم تا مواد از خمیر بیرون نیاید و کف سینی فر را با کاغذ روغنی پوشانده و رول های آماده روی آن قرار می دهیم.

6

تخم مرغ را در ظرف هم میزنیم و به وسیله قلم مو روی خمیر ها می کشیم، می توانیم از ترکیب دارچین و شکر برای تزئین استفاده کنیم و روی آن ها بپاشیم.

7

فر را از ۱۰ دقیقه قبل روی دمای ۴۰۰ فرانهایت یا ۲۰۴ درجه سانتی گراد قرار می دهیم و خمیر ها را به مدت ۲۵ تا ۳۰ دقیقه داخل آن قرار می دهیم تا روی خمیر .طلایی شود، سپس از داخل فر بیرون می آوریم.

8

9

10

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *