شیرینی های مخصوص شب عیدِ شیرینی کده

عید و شیرینی هایش! انگار که نصف لذت تعطیلات عید و نو شدن سال و به تبع آن نو شدن زندگی در شیرینی شیرینی هایش نهفته. آنقدر که هر کسی با خودش بگوید چه باکی از یکی دو کیلو اضافه وزن عیدانه! بعد از عید دوباره قصه زندگی و بدو بدوهایش از سر گرفته می شود و چربی ها هم ناخودآگاه می روند رد کار خودشان!

شیرینی اگر هیچوقت هم مهمان خانه های شما نباشد حداقل در روزهای نوروز پای ثابت سفره پذیرایی تان است.شیرینی و چایی در ایام عید پیش مهمانانتان آبروداری می کنند و شکم ها را چه بسا آنقدر سیر خواهند کرد که دیگر شام و ناهاری در کار نباشد. شاید البته خرید شیرینی این روزها و به خصوص شب عید حسابی جیبتان را خالی کند اما چه کسی است که در تعطیلات نوروز عطای دست کم دو مدل شیرینی را به لقایش ببخشد. هیچکس و هیچکس. قطعا همه می خواهند چند نوعی شیرینی روی میز پذیرایی شان دلربایی کند.

شيريني عيد به طور معمول بايد داراي دو ويژگي اصلي باشد: يکي اينکه ماندگاري طولاني داشته باشد چون لازم است دو تا سه هفته سالم و تازه باقي بماند (به همين دليل است که مردم براي خريد شيريني عيدشان بيشتر سراغ شيرينيهاي خشک ميروند و توليد شيريني خشک در قنادي ها به ۷۵ درصد کل توليدات شيريني شان مي رسد) و دومين ويژگي شيريني مناسب براي عيد، ارزاني و سبکي آن است؛ چون تعداد زيادي مهمان در عيد نوروز به يک خانه رفت و آمد ميکنند و صرفه با شيريني هاي سبک و کوچک است که با خريد يک کيلوگرم از آنها بتوان از تعداد بيشتري مهمان پذيرايي کرد.

حال آنکه ما در شیرینی کده سَن ایستیَن، در محیطی کاملا بهداشتی و مدرن شیرینی هایی بسیار شکیل و خوشمزه را برای شب عید شما عزیزان مهیا نموده ایم که با کیفیت بسیار بالا و مواد بسیار مرغوب تهیه شده اند. اگر قرارتان بر صرفه جویی است پس بدانید که بهترین راه همین است که ما پیش پایتان گذاشته ایم. برای تماس با ما و سفارش محصولات مورد نظر میتوانید از این صفحه با ما در ارتباط باشید. در ادامه تعدادی از شیرینی های شب عید که در کارگاه ما تهیه گشته را ببینید :

1

4

5

8

9

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *