آموزش طرز تهیه آیس چاکلت

آیس چاکلت نیز یکی از نوشیدنی های سرد و خوشمزه ای است که می توانید در منزل با استفاده از موادی ساده و در مدت زمانی کوتاه تهیه بفرمایید . کسانی که شکلات خیلی دوست دارند و به ویژه بچه ها حتما از این نوشیدنی استقبال خواهد کرد. آیس چاکلت را نیز همانند هات چاکلت می توان در طعم های مخلفی درست کرد برای مثال نعنایی و یا اگر از شکلات فندقی و یا شیری استفاده نمایید می توانید طعم های جدیدی را تجربه نمایید.

مواد اولیه :

شیر سرد :  نصف لیوان 
آب جوش :  نصف لیوان 
شکلات تخته ای در طعم دلخواه
قطعات یخ
عرق نعنا :  یک قاشق
برگ نعنا :  برای تزیین

طرز تهیه :

ابتدا لازم است که شکلات تخته ای را رنده بزنید تا به قطعات ریزتری خرد شود و سپس به همراه اب جوش و عرق نعنا در مخلوط کن بریزید تا ترکیب شده و یک مایع غلیظ شکلاتی ایجاد شود . در تهیه آیس چاکلت می توانید از شیر های طعم دار و یا شکلات های طعم دار و یا حتی مغز دار استفاده نمایید و این کاملا بستگی به سلیقه ی شما دارد .

در مرحله ی بعد ، شیر را به مواد بالا اضافه نمایید و کاملا مخلوط نمایید . یک لیوان مناسب انتخاب کرده و آیس چاکلت را در درون ان ریخته و هم چنین قطعات یخ را نیز بیفزایید و تزیین را نیز می توانید با استفاده از برگ نعنا انجام دهید . در ضمن میتوانید از بستنی با طعم کاکائو نیز برای تزئین استفاده نمایید.

نوش جان 🙂

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *